Want your
own Fotopage?






 


By: bUdAk mOmOk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 30-Dec-2008 03:22 Email | Share | Bookmark
Gambar rojak..

kerajinan aku dah sampai ni... so, aku aplod gambo yg dah berjaman aku perapkan dalam pc neh.... sbb takde gambo lain, gambo yg ini pun jadi lah dari aku biarkan fp ni bersarang... ok...

ini gambar masa aku jadi urusetia REACH 08 haritu.... dah lama dah.. awal bulan 12...


dan ini plak gambar masa malam cipta 08 kat hotel city bayview melaka..tema malam tu.. hitam merah


seterus nya gambar masa g bengkel kat taiping perak aritu... TAIPING GOLF RESORT..










Lake Garden, Taiping













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net